tisdag 30 mars 2010

TYCKMYCKNA KOMMER UT

Ricky Martin har tydligen kommit ut ur garderoben och avslöjat sin hemlighet för hela världen - han är gay. Världen drog hörbart efter andan vid beskedet. Vem hade kunnat ana att han bar på något så stort och så hemligt?

Men när jag nu kommit över chocken och funderat över saken i några timmar känner jag att hans modiga ställningstagande inspirerar mig till att göra detsamma. Jag vill inte heller hymla med min sexuella läggning längre. Det är dags att jag avslöjar sanningen.

Jag är hetero. Jag ligger med män. Och det är inget jag tänker skämmas för. Ni får helt enkelt acceptera mig som jag är!

Ricky och jag har något gemensamt.

2 kommentarer:

  1. Ha ha fan jag visste väl att det va nåt skumt samband mellan dig å Ricky

    SvaraRadera
  2. Japp, båda gillar män, och ingen av oss har gått ut med det offentligt tidigare.

    SvaraRadera