torsdag 13 maj 2010

Årets mest misslyckade ONS

Alltså, utan att gå in på detaljer har det väl hänt i min ungdom att jag gjort saker på fyllan som inte kändes sådär jättelyckade i eftertankens kranka blekhet. Ett och annat småpinsamt uppvaknande har det allt blivit, följt av den klassiska "walk of shame" med geggig mascara och hål på strumpbyxorna när alla andra är på väg till jobbet.

Men det känns väldigt mycket bättre när jag läser om den stackars danska kvinna som tydligen var ute och gick i sömnen (även detta något jag, som ni vet, kan relatera till) när hon befann sig på bortaplan och utan kläder, och råkade låsa sig ute i trapphuset. Mannen som bodde i lägenheten sägs ha varit kraftigt berusad och hörde inte att hon desperat ringde på. Grannarna ringde polisen, och lånade sen ut kläder i väntan på låssmeden.

Visst kan man ganska livligt föreställa sig scenariot, med den nakna kvinnliga besökaren och den drängfulle karln i lägenheten? Frågan är om de ens hann ha särskilt roligt innan de slocknade och hon började knata i sömnen? Den graden av berusning brukar ju inte vara den mest gynnsamma förutsättningen för såna aktiviteter.

Och nu tänker jag, att ett SÅ jävla katastrofalt ONS har jag åtmistone aldrig haft! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar